De la 18

Următoarele pagini sunt destinate exclusiv adulților. Prin INTRAREA confirmați că aveți cel puțin 18 ani.

Categorii

Buletin informativ

Această traducere este o așa-numită traducere de curtoazie. Această traducere este doar pentru informarea dumneavoastră. Numai versiunea actuală a Termenilor și condițiilor noastre generale în limba germană este obligatorie din punct de vedere juridic.

Termeni și condiții generale și informații pentru consumatori

 

Termeni și condiții generale (TCG) și informații pentru consumatori ale MEO Vertriebs GmbH, începând cu iulie 2021, denumită în continuare -MEO-.

§ 1 Generalități și domeniul de aplicare

1.) Acești termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor prin intermediul magazinului online, precum și paginilor de internet ale MEO Vertriebs GmbH.

2.) Consumatorii, în sensul acestor termeni și condiții, sunt persoane fizice care încheie o tranzacție juridică într-un scop care nu poate fi atribuit activității lor comerciale sau profesionale independente. Întreprinzătorii în sensul acestor termeni și condiții sunt persoane fizice sau juridice sau parteneriate cu capacitate juridică care, atunci când încheie o tranzacție juridică, acționează în exercitarea activității lor comerciale sau profesionale independente. Angrosiștii sunt întreprinzătorii care primesc în acest scop un acces separat de angrosist prin acreditarea corespunzătoare și prin cantitățile comandate de către noi; prevederile pentru întreprinzători li se aplică, desigur, în mod corespunzător. Clienții, în sensul acestor termeni și condiții, sunt consumatorii, precum și antreprenorii și angrosiștii.

3.) Termenii și condițiile generale divergente, conflictuale sau suplimentare, chiar dacă sunt cunoscute, nu devin parte a contractului decât dacă valabilitatea lor este convenită în mod expres în scris.

 

§ 2 Încheierea contractului, rezerva de autolivrare

1.) Ofertele noastre pot fi modificate. Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări tehnice, precum și modificări de formă, culoare și/sau greutate, în limita a ceea ce este rezonabil.

2.) Prin comandarea bunurilor, clientul declară în mod obligatoriu că dorește să achiziționeze bunurile comandate.

3.) În cazul în care consumatorul comandă bunurile în format electronic, vom confirma primirea comenzii fără întârziere. O simplă confirmare de primire către client nu constituie o acceptare obligatorie a comenzii. Cu toate acestea, confirmarea de primire poate fi combinată cu declarația de acceptare. Acceptarea se face în scris sau prin livrarea bunurilor către client. Până la acceptarea obligatorie din partea noastră, clientul nu are în niciun caz dreptul legal la livrare. Avem dreptul de a refuza acceptarea unei comenzi - de exemplu, după verificarea solvabilității clientului. Avem dreptul de a limita comanda la cantitățile obișnuite în gospodărie.

 

§ 3 Livrare; rezervarea de autolivrare

1.) Cu excepția cazului în care se prevede altfel în ofertă, perioada de livrare este de 3-5 zile. În cazul plății în avans, perioada de livrare începe în ziua următoare emiterii ordinului de plată către banca de remitere, în cazul altor metode de plată în ziua următoare încheierii contractului și se încheie la expirarea ultimei zile a perioadei. În cazul în care ultima zi a termenului cade într-o sâmbătă, duminică sau într-o zi de sărbătoare legală recunoscută de stat la locul de livrare, ziua lucrătoare următoare va înlocui o astfel de zi.

2.) În cazul în care nu toate produsele comandate sunt în stoc, avem dreptul de a efectua livrări parțiale pe cheltuiala noastră, în măsura în care acest lucru este rezonabil pentru dumneavoastră.

3.) În cazul în care livrarea produselor nu reușește din vina dumneavoastră, în ciuda a trei încercări de livrare, putem rezilia contractul. Orice plată efectuată vă va fi rambursată imediat.

4.) Încheierea contractului este condiționată de livrarea corectă și la timp de către furnizorii noștri. Acest lucru se aplică numai în cazul în care nu suntem responsabili pentru lipsa livrării, în special dacă a fost încheiată o tranzacție de acoperire congruentă cu furnizorul nostru. Clientul va fi informat imediat cu privire la indisponibilitatea serviciului. Contravaloarea va fi rambursată fără întârziere sau se va proceda la livrarea de articole de înlocuire de valoare egală sau mai mare. În cazul în care clientul nu este mulțumit de articol, acesta poate fi returnat pe cheltuiala noastră.

 

§ 4 Retenția titlului de proprietate

1.) În cazul contractelor cu consumatorii, ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la achitarea integrală a tuturor creanțelor care decurg dintr-o relație comercială în curs.

2.) Clientul este obligat să trateze bunurile cu grijă. În măsura în care sunt necesare lucrări de întreținere și inspecție, clientul trebuie să le efectueze în mod regulat pe cheltuiala sa.

3.) Clientul este obligat să ne notifice imediat orice acces la bunuri de către terți, de exemplu, în caz de sechestru, precum și orice deteriorare sau distrugere a bunurilor. Clientul este obligat să ne notifice imediat orice schimbare de posesie a bunurilor și orice schimbare a domiciliului său.

4.) Avem dreptul de a ne retrage din contract și de a solicita returnarea bunurilor în cazul unui comportament contrar contractului din partea clientului, în special în cazul întârzierii la plată sau în cazul încălcării unei obligații în conformitate cu clauzele 2. și 3. din prezenta dispoziție.

5.) Întreprinzătorul are dreptul de a revinde bunurile în cursul normal al activității comerciale. El ne cedează deja acum toate creanțele în valoare de valoarea facturii care îi revin din revânzare împotriva unei terțe părți. Noi acceptăm cesiunea. După cesiune, întreprinzătorul este autorizat să încaseze creanța. Ne rezervăm dreptul de a colecta noi înșine creanța imediat ce antreprenorul nu își îndeplinește în mod corespunzător obligațiile de plată și se află în întârziere de plată.

 

§ 5 Dreptul de revocare

1.) Vă rugăm să citiți următoarele informații privind revocarea unei comenzi din magazinul nostru pe internet.

Consumatorii au dreptul la un drept de revocare în conformitate cu următoarele condiții:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Politica de anulare

Dreptul de revocare

Aveți dreptul de a anula acest contract în termen de paisprezece zile, fără a da niciun motiv.

Perioada de revocare este de paisprezece zile de la data

 

    • zilei în care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia bunurilor sau ați intrat în posesia bunurilor dacă ați comandat unul sau mai multe bunuri ca parte a unei comenzi uniforme și bunurile sau bunurile sunt livrate în mod uniform;
    • în ziua în care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat sau a intrat în posesia ultimelor bunuri, dacă ați comandat mai multe bunuri ca parte a unei comenzi unice, iar bunurile sunt livrate separat;
    • în cazul în care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia ultimului lot sau a ultimului articol, dacă ați comandat bunuri care sunt livrate în mai multe loturi sau articole;

 

În cazul în care se aplică mai mult de una dintre alternativele de mai sus, perioada de retragere nu începe să curgă decât atunci când dumneavoastră sau o parte terță desemnată de dumneavoastră și care nu este transportatorul a intrat în posesia ultimelor bunuri sau a ultimului lot parțial sau a ultimului articol.

Pentru a vă exercita dreptul de revocare, trebuie să ne informați pe noi, MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Germania, Tel. +49 2366 500 500 500; Fax: 02366 / 500 510, eMail: info@meo.de, prin intermediul unei declarații clare (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail) cu privire la decizia dumneavoastră de a revoca acest contract. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere. Puteți completa și trimite modelul de formular de retragere sau o altă declarație clară, pe site-ul nostru http://www.meo.de/catalog/widerrufsformular.php, de asemenea în format electronic. Dacă faceți uz de această opțiune, vă vom trimite fără întârziere o confirmare de primire a acestei revocări (de exemplu, prin e-mail).

 

Consecințele revocării

În cazul în care revocați prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care am primit notificarea de revocare a prezentului contract. Pentru această rambursare, vom utiliza aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel cu dumneavoastră; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare.

Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați returnat bunurile, în funcție de care dintre acestea este mai devreme. Trebuie să ne returnați sau să ne predați bunurile fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care ne-ați notificat rezilierea acestui contract. Termenul este respectat dacă trimiteți bunurile înainte de expirarea perioadei de paisprezece zile. Dumneavoastră suportați costurile directe de returnare a bunurilor.

Trebuie să plătiți pentru orice pierdere de valoare a bunurilor numai dacă această pierdere de valoare se datorează unei manipulări a bunurilor care nu este necesară pentru verificarea stării, a proprietăților și a funcționării bunurilor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dreptul de revocare nu se aplică în cazul contractelor la distanță

    • pentru livrarea de bunuri care nu sunt prefabricate și pentru a căror fabricare este decisivă o selecție sau o determinare individuală din partea consumatorului sau care sunt în mod clar adaptate la nevoile personale ale consumatorului;

 

Dreptul de retragere expiră înainte de termen în cazul contractelor la distanță pentru livrarea de

    • pentru livrarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă, în cazul în care sigiliul acestora a fost îndepărtat după livrare;
    • pentru livrarea de bunuri în cazul în care acestea au fost amestecate în mod inseparabil cu alte bunuri după livrare datorită naturii lor;

Vă rugăm să evitați deteriorarea și contaminarea. Dacă este posibil, vă rugăm să ne returnați bunurile în ambalajul original cu toate accesoriile și cu toate componentele ambalajului. Dacă este necesar, utilizați un ambalaj exterior de protecție. În cazul în care nu mai aveți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție adecvată împotriva deteriorării în timpul transportului cu un ambalaj adecvat, pentru a evita pretențiile pentru daune datorate unui ambalaj defect. Vă rugăm să rețineți că aceste modalități nu reprezintă o condiție prealabilă pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere.

 

§ 6 Remunerare

1.) Prețul de achiziție oferit este obligatoriu. Prețul de achiziție include taxa pe valoarea adăugată legală. În cazul livrărilor impozabile în Regatul Unit (valoarea facturii mai mică de 135,00 GBP), se vor emite numai facturi simplificate (fără facturi cu TVA), deoarece acestea sunt livrări către clienții finali. În cazul unei comenzi prin poștă, la prețul de achiziție se adaugă o taxă forfetară de livrare. Clientul nu suportă niciun cost suplimentar atunci când comandă prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță. Clientul poate plăti prețul de achiziție prin ramburs, prin transfer bancar anticipat sau prin card de credit. În cazul plății cu cardul de credit, pre-autorizarea are loc fără costuri în momentul plasării comenzii. Încasarea se face la livrare (pentru livrări parțiale, suma parțială și costurile de expediere pro rata; pentru livrări ulterioare, suma parțială și costurile de expediere pro rata). În cazul plății în numerar la livrare, se datorează o taxă suplimentară de 10,00 EUR, care va fi percepută de către cel care efectuează livrarea la fața locului.

2.) Clientul se obligă să plătească prețul de achiziție în termen de cel mult 10 zile de la primirea bunurilor. După expirarea acestui termen, clientul este în întârziere de plată.

3.) Clientul are dreptul la compensare numai dacă contrapretențiile sale au fost stabilite legal, recunoscute de noi sau se bazează pe aceeași relație contractuală. Clientul poate exercita un drept de retenție numai dacă cererea sa reconvențională se bazează pe aceeași relație contractuală.

 

§ 7 Cifra de afaceri minimă / suprataxă de cantitate minimă pentru angrosiști

Pentru a permite clienților noștri angrosiști să beneficieze de avantajele corespunzătoare în materie de preț, se consideră că s-a convenit o cifră de afaceri minimă pe comandă de 500 EUR (net). În cazul în care acest minim nu este atins, avem dreptul de a percepe o suprataxă de cantitate minimă de 50,- EUR plus TVA.

 

§ 8 Transferul riscului

1.) În cazul în care cumpărătorul este un întreprinzător, riscul de pierdere accidentală și de deteriorare accidentală a bunurilor se transferă cumpărătorului la predarea acestora, în cazul vânzării la destinație, la predarea bunurilor agentului de expediție, transportatorului sau oricărei alte persoane sau instituții desemnate să efectueze expedierea.

2.) În cazul în care cumpărătorul este un consumator, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a bunului vândut nu se transferă cumpărătorului până la predarea bunului, chiar și în cazul unei vânzări la destinație. Predarea se face la fel dacă cumpărătorul este în întârziere de acceptare.

 

§ 9 Garanția

1.) Se aplică garanția legală, cu excepția cazului în care se derogă de la aceasta prin următoarele.

2.) În cazul în care cumpărătorul este un întreprinzător, vom oferi inițial garanție pentru defectele mărfii, la discreția noastră, prin rectificare sau livrare de înlocuire.

3.) Antreprenorii trebuie să ne notifice în scris defectele evidente în termen de două săptămâni de la primirea mărfii; în caz contrar, este exclusă invocarea dreptului la garanție. Expedierea în timp util este suficientă pentru a respecta termenul. Întreprinzătorul poartă întreaga sarcină a probei pentru toate condițiile prealabile pentru revendicare, în special pentru defectul în sine, pentru momentul descoperirii defectului și pentru oportunitatea notificării defectului.

4.) Pentru întreprinzători, perioada de garanție este de un an de la livrarea bunurilor. Acest lucru nu se aplică dacă clientul nu ne-a notificat în timp util defectele evidente (clauza 2 din prezenta dispoziție). Pentru consumatori, perioada de limitare este de doi ani de la transferul riscului bunurilor. Pentru bunurile folosite, termenul de prescripție este de un an de la transferul riscului bunurilor.

5.) În cazul în care cumpărătorul este un întreprinzător, se consideră că doar descrierea produsului de către producător este de acord cu calitatea bunurilor. Declarațiile publice, recomandările sau publicitatea făcută de producător nu constituie o descriere contractuală a calității bunurilor.

6.) Clientul nu primește de la noi nicio garanție în sens juridic. Garanțiile producătorului rămân neafectate de aceasta.

 

§ 10 Limitarea răspunderii

1.) În cazul încălcărilor din neglijență ușoară a obligațiilor, răspunderea noastră se limitează la daunele medii directe previzibile, tipice contractului, în funcție de tipul de bunuri. Acest lucru se aplică și în cazul încălcărilor din neglijență ușoară ale obligațiilor de către reprezentanții noștri legali sau agenții noștri indirecți. Nu suntem răspunzători față de întreprinzători în cazul unei încălcări ușor neglijente a obligațiilor contractuale nesemnificative

2.) Limitările de răspundere de mai sus nu afectează pretențiile clientului care decurg din răspunderea pentru produse. În plus, limitările de răspundere nu se aplică în cazul unor vătămări corporale sau al unor prejudicii de sănătate care ne sunt imputabile sau în cazul pierderii vieții clientului și al încălcării obligațiilor contractuale materiale. Obligațiile contractuale materiale sunt, în abstract, obligații a căror îndeplinire este o condiție prealabilă pentru executarea corespunzătoare a contractului și pe a căror îndeplinire se poate baza în mod regulat o parte contractantă.

 

§ 11 Drepturi de autor și acorduri de utilizare

1.) Odată cu achiziționarea și/sau distribuirea produselor MEO, clientul nu dobândește drepturi comerciale proprii de utilizare a logo-ului MEO sau a mărcilor noastre dincolo de prevederile legale.

2.) În special, prin prezenta, clientul nu are dreptul de a copia fotografiile produselor noastre și/sau textele produselor create cu cheltuieli de producție și costuri considerabile, chiar și numai parțial, de a le utiliza și/sau de a le face să fie utilizate. În acest scop, avem contracte de utilizare separate pe care le încheiem cu clienți selectați. O încălcare a interdicției de utilizare va fi urmărită legal de către noi în orice caz. Pe lângă alte daune-interese, ne rezervăm în special dreptul de a percepe taxe de licență corespunzătoare pentru utilizarea neautorizată.

 

§ 12 Legea privind soluționarea litigiilor în materie de consum (VBSG)

1.) Nu participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

 

§ 13 Dispoziții finale

1.) Se aplică legislația Republicii Federale Germania, cu excepția Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri.

2.) În cazul în care clientul este un comerciant, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din prezentul contract este sediul nostru social sau Düsseldorf. Același lucru este valabil și în cazul în care clientul nu are un loc de jurisdicție generală în Germania sau dacă locul de reședință sau domiciliul obișnuit al clientului este necunoscut la momentul introducerii acțiunii.

3.) În cazul în care anumite prevederi individuale ale contractului cu clientul, inclusiv acești Termeni și condiții generale, sunt sau devin nevalabile în totalitate sau parțial, acest lucru nu va afecta validitatea celorlalte prevederi. Dispoziția nulă în totalitate sau parțial va fi înlocuită cu o dispoziție al cărei succes economic se apropie cât mai mult posibil de cel al dispoziției nevalabile.

 

Informații privind încheierea de contracte în cadrul tranzacțiilor comerciale electronice

1. Partener contractual

Partenerul dvs. contractual este:

MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Germania, Fax: 02366 / 500510, eMail: info@meo.de

 

2. Formarea contractului în cadrul tranzacțiilor comerciale electronice, limba contractului

Încheierea contractului în cadrul tranzacțiilor comerciale electronice este supusă Termenilor și condițiilor noastre generale menționate mai sus (a se vedea mai sus).

Contractul se încheie exclusiv în limba germană.

 

3. Caracteristicile esențiale ale bunurilor, informații privind plata și livrarea

Caracteristicile esențiale ale bunurilor pot fi găsite în descrierea produsului respectiv în magazinul nostru online. Plata și livrarea se efectuează în conformitate cu Termenii și condițiile generale menționate mai sus (a se vedea mai sus), precum și cu informațiile pentru clienți de pe site-ul nostru web.

 

4. Stocarea textului contractului

În cazul în care consumatorul comandă bunurile în format electronic, textul contractului va fi stocat de noi și trimis clientului prin e-mail, la cerere, împreună cu acești Termeni și condiții generale.

 

5. Etapele tehnice care duc la încheierea contractului, opțiuni de corecție

Clientul își depune oferta prin intermediul formularului nostru de comandă conform următoarei proceduri:

După ce ați găsit produsul dorit, îl puteți plasa în coșul de cumpărături fără obligații, făcând clic pe acesta. Puteți vizualiza conținutul coșului de cumpărături fără obligație în orice moment, făcând clic pe acesta. De asemenea, puteți elimina produsele din coșul de cumpărături în orice moment. Dacă doriți să achiziționați produsele din coșul de cumpărături, faceți clic pe butonul pentru a plăti. Acceptarea comenzii este supusă Termenilor și condițiilor noastre generale (a se vedea mai sus).

Înainte de trimiterea comenzii, puteți verifica din nou intrările dvs. în mod continuu și le puteți corecta înainte de trimiterea finală. Prin apăsarea butonului de cumpărare finalizați în cele din urmă procesul de comandă. Procesul poate fi anulat în orice moment prin închiderea ferestrei browserului.

 

6. Informații suplimentare

Aceste informații nu sunt concludente. Obligațiile precontractuale suplimentare de furnizare de informații au loc, printre altele, direct în legătură cu produsul oferit și în cadrul procesului de comandă.

 

Obligația de a furniza informații în conformitate cu Ordonanța privind bateriile

În legătură cu vânzarea de baterii sau baterii reîncărcabile sau cu livrarea de dispozitive care conțin baterii sau baterii reîncărcabile, noi, în calitate de vânzător, suntem obligați să informăm cumpărătorul cu privire la următoarele, în conformitate cu Ordonanța privind bateriile (BatterieVO):

Bateriile nu trebuie aruncate în deșeurile menajere. În calitate de consumator final, aveți obligația legală de a returna bateriile uzate. După utilizare, puteți returna gratuit bateriile la punctul de vânzare (MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, 45699 Herten) sau în apropierea dumneavoastră (de exemplu, la punctele de colectare municipale). De asemenea, puteți să ne returnați bateriile prin poștă. Bateriile sau acumulatorii care conțin substanțe nocive sunt marcate cu simbolul unui coș de gunoi barat. Lângă acest simbol al coșului de gunoi veți găsi denumirea chimică a substanței poluante. Cd" înseamnă cadmiu, "Pb" înseamnă plumb și "Hg" înseamnă mercur.